Gondolatok, érzések és rejtett vágyak...

Friss topikok

  • wanderer: Nekem is szokott ilyen lenni... pontosan hasonló okok miatt. Akkor rohadtul fáj a herém, meg az al... (2008.01.29. 15:10) Lekésett orgazmus

Linkblog

Lekésett orgazmus

2008.01.29. 14:00 | blogoda | 1 komment

 

Ülök a gép előtt és szenvedek az egyre erőteljesebben görcsölő hasamtól.

Alhasi fájás. 2 napja kezdődött és ez kitart mellettem a következő orgazmusomig. Így van ez, ha nem jön össze részemről, pedig nekem is ugyanannyi időm volt. J

Ilyenkor mindig elgondolkozom, hogy a férfiaknak is ilyen feszítő érzés lehet?! Egyszer régen, sok éve egy kedves hímnemű ismerősöm elmesélte ezt a feelinget pontosan, de akkor még nem tapasztaltam ezt és nem tudtam átérezni. A szervezetem csak mostanában nem értékeli az ilyen jellegű atrocitásokat.

Szerencsére nem kell általánosítanom, mert kb. minden századik alkalom sül el így.. vagyis nem sül el a részemről J

De most SZENVEDEK!

Szenvedek attól, hogy legalább a 7végéig várnom kell és attól, hogy a segíts magadon, Isten is megsegít variáció erre nem érvényes. Segítettem magamon, de ez a partnerem iránt érzett vágyat nem enyhíti…És ez a vágy okozza ezt a kellemetlen érzést, nem a szervezetemben ilyenkor zajló biológiai-kémiai folyamat hiánya.

A bejegyzés trackback címe:

https://blogoda.blog.hu/api/trackback/id/tr79316302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wanderer 2008.01.29. 15:10:25

Nekem is szokott ilyen lenni... pontosan hasonló okok miatt.
Akkor rohadtul fáj a herém, meg az alhasam...
süti beállítások módosítása