Gondolatok, érzések és rejtett vágyak...

Friss topikok

  • wanderer: Nekem is szokott ilyen lenni... pontosan hasonló okok miatt. Akkor rohadtul fáj a herém, meg az al... (2008.01.29. 15:10) Lekésett orgazmus

Linkblog

Rutin

2008.04.10. 18:23 | blogoda | Szólj hozzá!

Utóbbi napjaimat vagy inkább heteimet a rutin uralta. Reggel felkeltem, elmentem dolgozni, hazamentem és esténként fáradtan tértem nyugovóra.
Párommal minden közös percet élveztem, mert a sok elfoglaltságom miatt áldásnak számított még egy mosoly is.
Kicsit sokat vállaltam magamra és most ennek a levét iszom meg.
Karrieremet szeretném építeni és ezért most kell néhány áldozatot hoznom...

A bejegyzés trackback címe:

https://blogoda.blog.hu/api/trackback/id/tr81420109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása