Gondolatok, érzések és rejtett vágyak...

Friss topikok

  • wanderer: Nekem is szokott ilyen lenni... pontosan hasonló okok miatt. Akkor rohadtul fáj a herém, meg az al... (2008.01.29. 15:10) Lekésett orgazmus

Linkblog

Sors válasza

2008.02.15. 12:17 | blogoda | Szólj hozzá!

Kegyetlen válasz volt...

Az aggodalmam nem volt alaptalan, mert az egész napi görcs eredménye estére megérett.

Az éjszakai pihentető alvás helyett a fürdőszobában szenvedtem és vártam, hogy elmúljon az intenzív vérzés.

Szerintem volt baba, csak elment. Erre majd egy okos doktor bácsi megadja a választ. Sok kérdésem lesz hozzá ezzel kapcsolatban, hisz mi van akkor, ha ez újra megtörténik, amikor már tényleg be van tervezve?!

Csalódott vagyok, mert már akartam/akartuk...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://blogoda.blog.hu/api/trackback/id/tr71340274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása