Gondolatok, érzések és rejtett vágyak...

Friss topikok

  • wanderer: Nekem is szokott ilyen lenni... pontosan hasonló okok miatt. Akkor rohadtul fáj a herém, meg az al... (2008.01.29. 15:10) Lekésett orgazmus

Linkblog

Anális szex

2008.03.10. 21:49 | blogoda | Szólj hozzá!

Nyíltan ki merem mondani, hogy szeretem.
Párommal eleinte nem űztük ezt a részét. Ő talán nem merte mondani, hogy szereti, én meg valahogy nem erőltettem, mert volt már olyan korábban, hogy valaki undorítónak tartotta.
Azt a helyet valóban nem arra teremtették, de ha már rájöttünk, hogy ott van és még jó is, akkor meg miért nem használnánk?!
Megfigyeltem, hogy még mindig sokan tabunak tartják ezt a dolgot, pedig igenis mindennapi része lett a sexuális életnek.
Sajnálni tudom azokat a nőket, akik nem tudják elengedni magukat és nem éreznek rá az ízére, hogy milyen jó is tud lenni.... Arról nem beszélve, hogy egy kis gyakorlással a legintenzívebb orgazmus érhető el.
Most is beleborzongok, ahogy eszembe jut a szombati éjszakai vad szerelmeskedésünk és ahogy kedvesem a fülembe zihálva, kéjesen nyögve élvezett a popsimba....

A bejegyzés trackback címe:

https://blogoda.blog.hu/api/trackback/id/tr13375125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása